czwartek, 12 kwietnia 2012

Wydawnictwo Bellona

Jest to pierwsze wydawnictwo z którym współpracuję. Mój debiut w pisaniu recenzji dla wydawnictwa na tym blogu. Mam szczerą nadzieję, że się sprawdzę i wszyscy będą zadowoleni. Pierwsze książki już przyszły do mnie i jestem w trakcie czytania. Tymczasem dostałam niedawno od wyżej wymienionego wydawnictwa informację o premierze  powieści  autorstwa Anthony Riches pt, "Honor Patrycjusza". Sama tej książki nie czytałam i niestety mam tyyle książek, że na chwilę obecną nie jestem w stanie czytać coś poza planem. Ale zamieszczam tutaj krótki opis od wydawnictwa. Myślę, że książka ta może być naprawdę interesująca: 

Wał Hadriana jest zagrożony. Młody cesarz Kommodus gubi się w walkach frakcji. Auxilia czekają na sygnał, aby wyruszyć na wroga... Czy poniosą klęskę na kształt porażki Warusa w Lesie Teutoburskim? Czy młody centurion obroni własny honor?
Powieść Honor patrycjusza to historia spisku wszech czasów, o jakim nie śniło się cezarom. Dziesiątki tysięcy barbarzyńców szturmują forty. Naprzeciw siebie stają nieokrzesani współplemieńcy, wojownicy w inkrustowanych zbrojach i karne formacje imperium. Krzyżują miecze, włócznie, topory. Barbarzyńskie praktyki jeżą włos na głowie. Kto chce przeżyć, musi nie znać litości. Obrzydliwe podstępy to chleb powszedni. Rozgrywają się sceny bitewne na miarę obrazów Boscha. Jednak życie toczy się i poza polem bitwy. Honor patrycjusza to opowieść o wielkich indywidualnościach; mozaika malowniczych charakterów: pyskaty Antenoch, krnąbrny szrama, żądny awansu trybun, niezależny optio i czarowna żona prefekta... Komu z nich Brygantia okaże się przychylna? 

Dzisiaj właśnie jest premiera tej książki. A okładka prezentuje się tak:
Jak dla mnie- sama okładka wygląda zachęcająco i gdy tylko będę miała więcej czasu skuszę się przeczytanie zawartości. Ja uciekam czytać inne książki, których recenzje już niedługo na blogu. Zapraszam. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...