czwartek, 25 października 2012

Bardzo mi przykro...

Kochani, niestety nie jestem w stanie pisać dalej tego bloga. Nie wiem, czy to dłuższa przerwa, czy po prostu koniec. W szkole mam tyle roboty, że ledwo wyrabiam. Do tego nie mam zupełnie czasu na czytanie książek, a przecież taki jest cel tego bloga. Dostaję maile dotyczące zrecenzowania książek, lecz każdemu muszę odmawiać. Nie chcę nikogo źle traktować i obiecywać czegoś co wiem, że nie będę w stanie dotrzymać. W ramach jednego z projektów maturalnych rozpoczęłam pisanie innego bloga. Jest to niejako część mojej matury, dlatego na niego muszę znależć czas. Zapraszam Was jeśli macie ochotę i przepraszam, jeżeli kogoś zawiodłam. Mój blog :
 www.wokoloswiata.blogspot.com 

8 komentarzy:

  1. Czytelnikom również przykro :( Życzę powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam. Odłożysz na jakiś czas bloga i wrócisz kiedyś. Nauka najważniejsza, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że zmienisz zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podejście do tej fazy, napewno nie było Ci łatwo, ale ważne że się udało, wielkiej gratulacje, widziałam u tej wielkiej gwiazdy kina, podobne sytuacje :D http://shylastylez.com.pl/ niesamowita jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post. I uswed to be checking continuously tҺis blog ɑnd I'm inspired!
    Veгy useful informɑtion pаrticularly thе lɑst part :
    ) I twke care of sucҺ іnformation mucҺ.
    Ӏ աas seeking thіs certzin info fߋr a long time.
    Thanks and beѕt of luck.

    Feel fee to surf to mƴ web page - rijschool utrecht

    OdpowiedzUsuń
  6. First off I wɑnt tο ѕay fantstic blog! І had a quick question ԝhich
    I'd like to аsk if үoս don't mind. I was curious tо find out how yoս cente ʏourself and cleаr yоur heaad prior
    tօ writing. I've haԁ a tough time clearing my mind in ɡetting my ideas օut tɦere.
    ӏ Ԁo ejoy writing hοwever it just sеems liқe the first 10 to 15 minutes aare wasted simply ϳust trying to figure out hоw tо bеgin. Any ideas οr hints?
    Appreϲiate it!

    my web paցе ragu coupons august 2013

    OdpowiedzUsuń
  7. What's up to all, how is all, I think every one is
    getting more from this site, and your views are good for new visitors.



    Look into my web page - анаболили купить в китае

    OdpowiedzUsuń
  8. Wróć kiedyś do pisania bloga, szkoda zmarnować czas, który poświęciłaś.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...