czwartek, 25 października 2012

Bardzo mi przykro...

Kochani, niestety nie jestem w stanie pisać dalej tego bloga. Nie wiem, czy to dłuższa przerwa, czy po prostu koniec. W szkole mam tyle roboty, że ledwo wyrabiam. Do tego nie mam zupełnie czasu na czytanie książek, a przecież taki jest cel tego bloga. Dostaję maile dotyczące zrecenzowania książek, lecz każdemu muszę odmawiać. Nie chcę nikogo źle traktować i obiecywać czegoś co wiem, że nie będę w stanie dotrzymać. W ramach jednego z projektów maturalnych rozpoczęłam pisanie innego bloga. Jest to niejako część mojej matury, dlatego na niego muszę znależć czas. Zapraszam Was jeśli macie ochotę i przepraszam, jeżeli kogoś zawiodłam. Mój blog :
 www.wokoloswiata.blogspot.com 

6 komentarzy:

  1. Czytelnikom również przykro :( Życzę powodzenia w szkole!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam. Odłożysz na jakiś czas bloga i wrócisz kiedyś. Nauka najważniejsza, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, że zmienisz zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe podejście do tej fazy, napewno nie było Ci łatwo, ale ważne że się udało, wielkiej gratulacje, widziałam u tej wielkiej gwiazdy kina, podobne sytuacje :D http://shylastylez.com.pl/ niesamowita jest !

    OdpowiedzUsuń
  5. What's up to all, how is all, I think every one is
    getting more from this site, and your views are good for new visitors.



    Look into my web page - анаболили купить в китае

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróć kiedyś do pisania bloga, szkoda zmarnować czas, który poświęciłaś.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...