sobota, 1 września 2012

Rodos, zdjęcia

Szykuję na blogu wielkie zmiany związane z rozpoczęciem przeze mnie nowego roku szkolnego. Staram się, aby wszystko to co było do tej pory było nadal. Niestety sama nie jestem w stanie pisać recenzji, gdyż nie mam nawet czasu przeczytać żadnej książki. Postaram się nadal pisać o podróżach. Do tego przygotowuję kolejnego bloga, tym razem tylko o podróżach, jednak nie tylko zagranicznych. Na razie szukam osoby do recenzowania książek. Jak coś ruszy to dam znać, a tymczasem może być lekki zastój w blogu. No a na razie zapraszam do oglądania zdjęć z okolicy mojego hotelu na Rodos. 











5 komentarzy:

  1. po odwiedzeniu Krety.. Rodos jest na pierwszym miejscu wśród greckich wysp, na które muszę zawitać (a zaraz dalej Zakynthos, Thassos i Korfu) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Thassos byłem parę lat temu i gorąco polecam. Na Rodos planuje się za to wybrać w przyszłe wakacje.

      Usuń
  2. W tym roku byłam na Rodos, było przepięknie. Pewnie jeszcze tam wrócę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...