czwartek, 5 kwietnia 2012

kot w ogródku, czyli Wesołych Świąt

 To już chyba taka tradycja u mnie, że z okazji świąt moja kicia zostaje modelką sezonu w najróżniejszej scenerii.  W grudniu była kotem na choince, a teraz została kotem w ogródku. Wczoraj była piękna pogoda i udało mi się zrobić kilka zdjęć kici. Chciałam ją jeszcze upchać do koszyka (właściwie nawet nie trzeba będzie jej nigdzie upychać-sama wejdzie) ale nie bardzo chce mi się tego koszyka szukać, więc pewnie w sobotę dodam tutaj zdjęcia kiciów w koszyku. Przy okazji wrzucam trochę zdjęć ogródka na wiosnę! 
               










To teraz jak już zdjęcia dodane to chciałabym serdecznie życzyć wszystkim czytelnikom mojego bloga, odwiedzającym i każdemu z osobna kto wpadł tutaj przypadkiem: zdrowych, wesołych, ciepłych Świąt Wielkanocnych, pysznych placków, sałatek, jajeczek, kolorowych pisanek, mokrego, albo nie mokrego poniedziałku (wybrać co kto woli) a także dużo świątecznego wolnego spożytkowanego na odpoczynek a nie sprzątanie. 

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...