środa, 25 kwietnia 2012

Zabawa dla czytajacych

Skorzystałam z okazji i wzięłam udział w zabawie książkowej. Zamieszczam niżej odpowiedzi i pytania. Mam nadzieję, że nie zanudzę Was całkowicie

1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej? 
Najchętniej jak mam cały dzień wolny, a najlepiej jak tydzień. Wtedy robię "dni piżamowe" i nie wychodzę z pokoju cały dzień oprócz posiłków. Czytam cały dzień, a wszystko wydaje się być takie cudowne. Niestety, takich okazji mam bardzo mało, dlatego czytam głównie przed snem czyli późnym wieczorem.
 
2. Gdzie czytasz?
Gdzie tylko się da. Na lekcjach(nie wszystkich oczywiście), w autobusach, w poczekalniach, w domu. 

3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
Najchętniej na moim nowym nabytku czyli wielkiej pufie w pozycji siedzącej lub półleżącej. Jednak wieczorami leżę. 

4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Uwielbiam thrillery medyczne, dobre kryminały. Ale czasem potrzebuję odrobiny czytadła i wtedy czytam właśnie takie. 

5. Jaką książkę ostatnio kupiłeś/aś albo dostaleś/aś?
Ostatnio były to książki od wydawnictwa z którym nawiązałam współpracę, czyli ostatnie dwie zrecenzowane.

6. Co czytałeś/aś ostatnio?
Ostatnio... Chyba Kod Lucyfera, ale także zeszyt do chemii i podręcznik do angielskiego ;)

7. Co czytasz obecnie?
Pytania. A tak na poważnie to zaczęłam dziś Paplę w wielkim mieście. 

8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Nie zaginam rogów, ani nie używam zakładek. Używam paragonów albo małych karteczek, urwanych kartek lub kawałków folii... Wybór jest u mnie spory, ale do zakładek nie mogę się przekonać. 

9. Ebook czy audiobook?
Audiobooków nie cierpię. Za to ebooki chętnie bym czytała tylko oczy mi się męczą od komputera. Ale jak będę miała czytnik to zdecydowanie się na ebooki przerzucę. 

10. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Zaczytywałam się w Ani z Zielonego Wzgórza, ale także podobała mi się bardzo Awantura o Basię. 

11. Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?
Ciężko powiedzieć. Cenię dużo, każdego za co innego. Ale raczej nie potrafię wybrać jednej. 

Do zabawy zapraszam osoby chętne. Nie lubię nikogo zmuszać, a może akurat komuś zrobi dobrze przerwa w recenzjach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...