sobota, 28 kwietnia 2012

kryminalna majówka

Chyba się jeszcze nie chwaliłam, że wzięłam udział w wymiance zorganizowanej przez Sabinkę. Na blogu www.kryminalnamajowka.blogspot.com  znajdziecie wszystkie informacje. Ja wysłałam swoją paczkę i oczywiście otrzymałam swoją. Jest super, rewelacyjna! Bardzo dużo radości sprawił mi ten prezent. Taka wymianka to moim zdaniem świetny pomysł i sama chciałabym zorganizować przed wakacjami wymianę książek podróżniczych, ale jeszcze niewiem czy to na pewno wyjdzie. Może jednak zostawię tą sprawę profesjonalistce w tej dziedzinie- Sabince.
A oto co dostałam:




Zakładka jest cudowna. Chyba sobie ją postawię gdzieś na wierzchu jako ozdobę. A Wy lubicie wymianki? Braliście już w jakiś udział?

Tak zupełnie nawiasem mówiąc niedługo pojawi się konkurs z wieloma fajnymi nagrodami z okazji pierwszych urodzin bloga. Zapraszam jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...