czwartek, 1 marca 2012

potrzebuję pomocy.

Moi drodzy, nadszedł właśnie ten moment, kiedy należy pożegnać się ze starym sprzętem i wyposażyć w jakiś nowszy i lepszy. Mowa tutaj o aparacie cyfrowym. Swój obecny kupiłam 5 lat temu pod wpływem impulsu a raczej potrzeby. Wyjeżdżałam na Litwę i pamiętam te emocje w czasie licytacji na Alledrogo. Sentymentalnie na niego patrzę, ale jednak trzeba będzie się rozstać. Zwiedził ze mną ładny kawałek świata, przeżył nie jeden uśmiech i niejeden płacz. Był wiernym towarzyszem. Technika jednak idzie do przodu i po 5 latach coraz wyraźniej widzę czego mu brakuje. Wytykam coraz mniejsze wady. Jednak trzeba będzie zainwestować w nowy. I tu właśnie kieruję swoje pytanie do Was z nadzieją, że będziecie mi mogli i chcieli pomóc. Poszukuję kogoś, kto ma pojęcie o aparatach, kto zna się na nowinkach i ma troszkę czasu. Potrzebuję pomocy w doborze nowego sprzętu, który będzie mi służył ładną chwilę i który będzie jak najlepszy. Mam nadzieję, że znajdę tym razem aparat idealny (z telefonem już się prawie udało), który będzie mi towarzyszył w wyprawach. Poniżej prezentuję mój obecny aparat. Ma bardzo wiele zalet. Przede wszystkim jest bardzo mały i lekki. Robi całkiem niezłe zdjęcia jak na taki wiekowy już sprzęt i całkiem fajne filmiki można nim kręcić.

A Wy jakie macie doświadczenia z aparatami? Jest jakiś, który polecalibyście ? Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś, kto będzie chętny mi pomóc. Jeśli ktoś miałby ochotę i czas to proszę o kontakt. 

2 komentarze:

  1. Niestety posiadam dwie lewe ręce, jeśli chodzi o fotografię. Dużo bardziej interesuje się nią mój brat, który aktualnie przymierza się do jakiejś "fajnej" (jego zdaniem)lustrzanki. Zobaczymy co wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z doświadczenia, i miłości do marki polecę Ci Nikona. Ja mam teraz takie maleństwo co spontanicznie kupiłam podczas jakiegoś shoppingu za dwieściekilka złotych i jest super wymiennie z lustrzanką. Lustro na zaplanowane okazje, małpka jest zawsze w torebce :)
    Idź do jakiegoś fotojockera czy nawet media markt. Tam zazwyczaj pracują ludzie, którzy się na tym znają. I zastanów się do czego Ci jest potrzebny aparat. Wiem, że np panasonic teraz wypuścił genialny aparat co robi zdjęcia pod wodą. I super zdjęcia poza nią :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...