To w takim razie od góry:
-Antonina Kostrzewa "Zawstydzeni czyli skazani na.. samotność" Tylko czekam na trochę wolnego czasu żeby przeczytać tą książkę, gdyż opis jest fajny i książka wydaje się być ciekawa
- Elizabeth Gilbert "I że cię nie opuszczę... czyli love story" czytałam ją już kiedyś, jednak nie skończyłam i muszę zacząć od początku
-Helen Fielding "Potęga sławy" kupiłam ostatnio, pod wpływem opisu.
-Wojciech Cejrowski "Gringo wśród dzikich plemion", "Rio Anaconda" pożyczyłam wraz z drugą częścią i zamierzam przeczytać, "Podróżnik WC" bardzo mi się podobał i mam nadzieję, że się nie zawiodę.
To na razie tyle, jak pochłonę taką dawkę literatury to może odżyję i postaram się o kolejną.
Widzę, że u Ciebie Nowy Rok zaczął się świetnie:) Piękne pozycje w tym stosie. Miłego czytania życzę:)
OdpowiedzUsuńMiłej lektury ciekawych książek :)
OdpowiedzUsuńdziękuje serdecznie, mam nadzieję, że w miarę szybko przeczytam bo kolejne książki czekają;)
OdpowiedzUsuńCzytałam "Gringo wśród dzikich plemion". Świetna książka dałam 6/6. "potęgę sławy" mam na półce, ale na razie czeka... pozdrawiam :)
OdpowiedzUsuń